سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
کسب و کار - معرفی کسب و کار اینترنتی
معرفی کسب و کار های که توسط شرکت اینتک وب طراحی شدند .
درباره وبلاگ


معرفی کسب و کار های که خودم سئو کردم لینک ها به صورت دائم صبت می شود
لوگو
معرفی کسب و کار های که خودم سئو کردم لینک ها به صورت دائم صبت می شود
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 0
  • بازدید دیروز: 0
  • کل بازدیدها: 1384

آبنما خانگی چیست ؟

کلمه آبنما که خودش معنی جدا دارد و خانگی که بهش اضافه شده به معنی اینه که این محصول قابل استفاده در خانه می باشد , در متن بعدی کلمه آبنما را سعی میکنم به بهترین امکان در چند خط روان توضیح دهم . 

توضیحات شغلی 

این شغل یکی از پر طرف دار ترین شغل های که هست که تو رده خودش به محصولات خاص بودنش امتیاز داده محصولات این شغل سرو ته نداره و هرچیزی که در رابطه با آبنما نازل کرتین باشد جز محصولات این شغل به حساب می آید .

برای خواندن بقیه مطلب روی ادامه مطب کلیک کنید .

 

 

تعریف آبنما 

 

امروزه در شهرها شاهد عناصری با بافت سخت مثل بتن … به جای عناصر طبیعی (پوشش گیاهی) هستیم. لذا می بایست با به‌کارگیری عناصری که بافت نرم دارند، گوشه عزلت قشنگ یی فراهم کرد تا به روان آدم آرامش بخشید. این مکان‌ها می‌توانند پارک‌ها باغ‌های شهری باشند. آب یکی از این عناصر به شمار می‌رود و چه در حالت سکون و چه در حالت حرکت نوازش‌دهنده روح آدم است. حرکت و موسیقی آب، در جلوه‌گری بیشتر فضای سبز نقشی در خور توجه دارد. می‌توان آب را به صورت جویبار و چشـم ه برای نقاط آرام و بی سر و صدا و به صورت آبشار و فواره‌های بزرگ جهت نقاط پرازدحام و شلوغ طراحی کرد.

 

آب تاثیر آن در کاهش درجه گرما و افزایش رطوبت

 

آب در پارک‌ها و باغ‌ها به هر از صور مختلف، خود به نحوی در عادی کردن درجه گرما هوا، تامین رطوبت نسبی جهت گیاهان ایجاد طراوت، تاثیر گذار است. مجموعه این عوامل از یکنواختی خشکی محیط می‌کاهد.

 

قابل توجه کسانی که به شیک و خاص کردن خانه خود فکر میکنند حتما با شماره 09129150104 تماس بگیرند . یا به وی سایت سایت قروش 

 

آبنما خانگی

آبنماهای خانگی می توانند بخشی از دیوار فضای نشیمن شما باشند و به هیچ وجه فضای داخلی را اشغال نکنند. اگر علاقه دارید که با تغییر در دکوراسیون منزل خود از این روش برای داشتن آبنما استفاده کنید، بهتر است قبل از آن با یک متخصص صحبت کنید. زیرا امکان ایجاد حفره در برخی از دیوارها (دیوارهای باربر) وجود ندارد و موجب بروز اشکال در سازه ساختمان شما خواهد شد. آبنما خانگی می تواند در دکوراسیون ورودی و راهرو یا لابی آپارتمان های مسکونی به کار رود و حس طراوت و شادابی به فضا دهد. آبنمای دیواری برای چنین فضاهایی مناسب است زیرا فضای کف را کمتر اشغال می کند و می تواند نقطه کانونی فضا تبدیل شود. 

قابل توجه کسب و کار ها ی شیک پسند 

اگر به محل کسب و کار ت اهمیت می دهی و دوست داری زیبایی کسب و کارت را را افزایش دهی . ما با کمترین قیمت در خدمت شما دوستان هستیم .چند عکس از آبنما آبشاری برانی حبابی را درج میکنیم .

 

 

  




موضوع مطلب :

         نظر بدهید
جمعه 98 آذر 22 :: 11:54 صبح
اینتک وب